(+48) 797-110-810

kontakt@studioi.pl

POLSKA

CENNIK MARKETINGU INTERNETOWEGO

ORIENTACYJNE KOSZTY KAMPANII MARKETINGOWEJ

Każda kampania marketingowa wyceniana jest indywidualnie.

To zamawiający sam ocenia z jakim budżetem chce startować.

To może być 200, 500, 1000 czy więcej złotych.

Dopiero pod ustalony budżet optymalizowana jest kampania marketingowa.

Trzeba jednak pamiętać, że od wielkości budżetu zależy siła kampanii: może więc to być kampania zarówno delikatna jak i agresywna.

NAJTAŃSZA

150 zł/miesiąc
  • najtańsza realizowana kampania marketingowa przez Studio i
  • ekstremalnie rzadki przypadek
  • występuje, kiedy praktycznie nie mamy żadnej konkurencji

BARDZO TANIO

200 zł/miesiąc
  • w nielicznych przypadkach tego typu budżet pozwala zdobyć kilku klientów
  • sprawdza się w otoczeniu braku konkurencji

STANDARD

400-800 zł/miesiąc
  • jest to często występujący koszt realizowanego przez nas marketingu
  • przynosi już efekty w różnych branżach
  • kluczowa jest tu jednak konkurencyjność oferty i wiarygodność usługodawcy/dostawcy

NAJDROŻSZA KAMPANIA

15 000 zł/miesiąc
  • to najdroższa kampania jaką do tej pory realizowaliśmy.
  • tego typu kampania poprzedzona jest wcześniejszym skalowaniem się na niskich budżetach
  • w przypadku bardzo dużej ilości grup produktów/usług

Decydując się na kampanię marketingową musimy zdawać sobie sprawę, że sama widoczność strony w internecie nie przesądza o sukcesie.

DLATEGO PODEJMUJĄC DECYZJĘ O MARKETINGU POWINNIŚMY ZADBAĆ O:

  • wyraźne zaakcentowanie korzyści dla klienta a także naszych przewag konkurencyjnych
  • zbudowanie własnej wiarygodności poprzez obecność w social mediach i linkowanie do nich z poziomu naszej strony
  • wzmocnienie naszej wiarygodności przez portfolio, case study, galerię z realizacji, opinie, blog, porady, w tym porady np. video

WARTO PAMIĘTAĆ:

  • jeśli nasza oferta słabo broni się na rynku, to możemy spalić każdy budżet na reklamę i nie mieć żadnych efektów
  • jeśli w otoczeniu konkurencji słabiej komunikujemy naszą wiarygodność, to również będziemy przegrywać
  • dopiero pokonanie 3 progów: progu widoczności, progu konkurencyjności oferty i progu wiarygodności skutkuje pełnym sukcesem - wówczas jeteśmy wręcz skazani na sukces
  • jednak o ten próg 2-gi i 3-ci trzeba zadbać samodzielnie, a dopiero potem zlecić ten pierwszy próg wiążący się z widocznością w internecie
  • jeśli mamy wspaniałą ofertę, to wówczas faktycznie brakuje już tylko dotarcia do odpowiednich osób

DARMOWA KONSULTACJA I WYCENA W 24H !