(+48) 797-110-810

kontakt@studioi.pl

POLSKA

CENNIK STRON INTERNETOWYCH

CENNIK STRON INTERNETOWYCH

CENY STRON INTERNETOWYCH - PAKIET NISKOBUDŻETOWY

1 PODSTRONA

410 zł
  • 1 podstrona scrollowana
  • pozwala zaprezentować swoją podstawową ofertę
  • stosowana zazwyczaj jako element podnoszący wiarygodność firmy w kontakcie z klientem
  • w sporadycznych przypadkach sprawdza się w marketingu internetowym

2 PODSTRONY

499 zł
  • pozwala zaprezentować swoją podstawową ofertę
  • jako drugą warto dać podstronę kontakt, gdzie bez zbędnego przeciążania pierwszej podstrony, możemy umieścić wszystkie dane kontaktowe, formularz kontaktowy, czy mapkę z naszą lokalizacją

3 PODSTRONY

587 zł
  • pozwala wydzielić osobną podstronę dla oferty
  • dodatkowo umożliwia utworzenie podstrony do kontaktu - to właśnie tej podstrony internaci szukają intuicyjnie, gdy chcą znaleźć np. formularz kontaktowy, czy mapkę z lokalizacją firmy

4 PODSTRONY

676 zł
  • to rozwiązanie pozwala podnieść naszą wiarygodność
  • w dodatkowej zakładce: o nas, czy o firmie, możemy opisać nasze doświadczenie, jak też zamieścić stosowne certyfikaty, dyplomy, czy uprawnienia
  • można też przedstawić zespół, co też podnosi wiarygodność w oczach potencjalnych partnerów

5 PODSTRON

764 zł
  • znakomicie sprawdzi się, gdy mamy np. 2 grupy produktów lub usług
  • każda z powyższych grup może mieć wówczas swoją odrębną podstronę
  • tego typu rozwiązanie jest ważne np. w przypadku prowadzenia kampanii marketingowej

6 PODSTRON

846 zł
  • rozwiązanie to będzie korzystne, gdy mamy np. 3 rodzaje usług
  • każda z usług opisana jest na oddzielnej podstronie
  • w sposób istotny podnosi to doświadczenie użytkownika, który nie gubi się w ofercie
  • pozwala też bardziej szczegółowo opisać produkt lub usługę

7 PODSTRON

928 zł
  • rozwiązanie z 7-mioma podstronami, pozwala przejrzyściej prezentować swoją ofertę
  • jedna z podstron może też zawierać galerię zdjęć, dzięki czemu zdobędziemy większe zaufanie potencjalnego klienta

8 PODSTRON

1008 zł
  • tego typu strona często sprawdzi się już w sytuacji prowadzonych działań marketingowych
  • 8 podstron pozwala już dość dobrze opisać korzyści i przewagi konkurencyjne a także budować wiarygodność w oczach klienta

ORIENTACYJNE KOSZTY KAMPANII MARKETINGOWEJ

Każda kampania marketingowa wyceniana jest indywidualnie.

To zamawiający sam ocenia z jakim budżetem chce startować.

To może być 200, 500, 1000 czy więcej złotych.

Dopiero pod ustalony budżet optymalizowana jest kampania marketingowa.

Trzeba jednak pamiętać, że od wielkości budżetu zależy siła kampanii: może więc to być kampania zarówno delikatna jak i agresywna.

NAJTAŃSZA

150 zł/miesiąc
  • najtańsza realizowana kampania marketingowa przez Studio i
  • ekstremalnie rzadki przypadek
  • występuje, kiedy praktycznie nie mamy żadnej konkurencji

BARDZO TANIO

200 zł/miesiąc
  • w nielicznych przypadkach tego typu budżet pozwala zdobyć kilku klientów
  • sprawdza się w otoczeniu braku konkurencji

STANDARD

400-800 zł/miesiąc
  • jest to często występujący koszt realizowanego przez nas marketingu
  • przynosi już efekty w różnych branżach
  • kluczowa jest tu jednak konkurencyjność oferty i wiarygodność usługodawcy/dostawcy

NAJDROŻSZA KAMPANIA

15 000 zł/miesiąc
  • to najdroższa kampania jaką do tej pory realizowaliśmy.
  • tego typu kampania poprzedzona jest wcześniejszym skalowaniem się na niskich budżetach
  • w przypadku bardzo dużej ilości grup produktów/usług

Decydując się na kampanię marketingową musimy zdawać sobie sprawę, że sama widoczność strony w internecie nie przesądza o sukcesie.

DLATEGO PODEJMUJĄC DECYZJĘ O MARKETINGU POWINNIŚMY ZADBAĆ O:

  • wyraźne zaakcentowanie korzyści dla klienta a także naszych przewag konkurencyjnych
  • zbudowanie własnej wiarygodności poprzez obecność w social mediach i linkowanie do nich z poziomu naszej strony
  • wzmocnienie naszej wiarygodności przez portfolio, case study, galerię z realizacji, opinie, blog, porady, w tym porady np. video

WARTO PAMIĘTAĆ:

  • jeśli nasza oferta słabo broni się na rynku, to możemy spalić każdy budżet na reklamę i nie mieć żadnych efektów
  • jeśli w otoczeniu konkurencji słabiej komunikujemy naszą wiarygodność, to również będziemy przegrywać
  • dopiero pokonanie 3 progów: progu widoczności, progu konkurencyjności oferty i progu wiarygodności skutkuje pełnym sukcesem - wówczas jeteśmy wręcz skazani na sukces
  • jednak o ten próg 2-gi i 3-ci trzeba zadbać samodzielnie, a dopiero potem zlecić ten pierwszy próg wiążący się z widocznością w internecie
  • jeśli mamy wspaniałą ofertę, to wówczas faktycznie brakuje już tylko dotarcia do odpowiednich osób

MASZ PYTANIA? SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI !

Korzystanie z tej witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Zmiany warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików cookies można dokonać w każdej chwili w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na temat cookies.